محل لوگو

راه اندازی کسب و کار خانگی


راه اندازی کسب و کار خانگی

مدرسین:
ArborBridge دوره های تدریس خصوصی و تدریس خصوصی آزمون های آزمایشی را برای SAT ، ACT ، ISEE ، SSAT ، GRE و GMAT و همچنین تدریس خصوصی در موضوعات مختلف ارائه می دهد.کار در منزل مدرسین باید دارای مدرک لیسانس و یک سال تجربه باشند. مدرسان ساعاتی نیمه وقت و انعطاف پذیر کار می کنند و در هر ساعت 45 دلار درآمد دارند ، به علاوه هزینه زمان اداری را پرداخت می کنند.

Chegg معلم های نیمه وقت استخدام می کند تا در انواع مختلفی از موضوعات مانند حساب ، زیست شناسی ، علوم کامپیوتر ، صدا و بسیاری زمینه های دیگر به دانش آموزان در هر سنی (دوره راهنمایی ، دبیرستان و دانشگاه) آموزش دهد. شروع پرداخت 20 دلار در ساعت است و مدرسان برتر می توانند ماهانه 1000 دلار درآمد کسب کنند.

Just Answer متخصصانی را در انواع مختلف (معلمان ، وکلا ، درمانگران ، پرستاران ، پزشکان ، مکانیک و ...) استخدام می کند تا به سوالات افراد بصورت آنلاین پاسخ دهند. با استفاده از این سیستم عامل می توانید انتخاب کنید که چه زمانی کار می کنید و به چه س questionsالاتی پاسخ دهید. پرداخت ها ماهانه از طریق PayPal انجام می شود.

Tutor.com معلمان خود را استخدام می کند تا 24 ساعت در روز ، هفت روز هفته آموزش دهند. برای تبدیل شدن به یک معلم خصوصی در خانه ، باید یک برنامه را پر کنید و یک فرآیند غربالگری گسترده را پشت سر بگذارید. مدرسین می توانند سایت مدیربرتر از 5 تا 30 ساعت در هفته کار کنند. Tutor.com نرخ های رقابتی پرداخت را ارائه می دهد.

مطالب مرتبط: با این مشاغل آموزش آنلاین از خانه کار کنید

دستیارهای مجازی:
Belay کارگران نیمه وقت و تمام وقت مستقر در راه دور را استخدام می کند تا به مشتریان خود در مدیریت پروژه و مدیریت کار کمک کنند. متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی و حداقل پنج سال تجربه به عنوان دستیار اجرایی ، مدیر پروژه یا نقش مشابه باشند.

InboxDone به دنبال افراد باانگیزه و خودآموز است تا ایمیل ها را برای مشتریان خود سازماندهی و پاسخ دهند. باید یک انگلیسی زبان بومی و دارای مهارت های عالی نوشتاری و کلامی باشد. آموزش پرداخت می شود و در این نقش شما به عنوان یک پیمانکار مستقل کار خواهید کرد. در حالی که هیچ تجربه ای لازم نیست ، آنها فقط نامزدهای با کیفیت بالا را می پذیرند که مایل به تعهد طولانی مدت به شرکت هستند.

Insignia SEO دستیار مجازی برای کمک در ارتباطات دفتر و مشتری ، رسانه های اجتماعی و سایر کارهای بازاریابی و اداری استخدام می کند.

Profit Factory دستیاران مجازی را با کارآفرینان منطبق می کند تا روابط کلیدی را مدیریت کنند ، در پروژه ها کمک کنند و موارد دیگر. پرداخت با 17 دلار در ساعت شروع می شود.

نماینده تیم - آیا شما از نظر اداری قوی هستید و به دنبال موقعیتی هستید که به شما امکان دهد ضمن ارائه یک برنامه کاری انعطاف پذیر ، از مهارت های خود استفاده کنید؟ در این صورت ، ما از شما استقبال می کنیم که برای یک سمت دستیار مجازی اجرایی با Team Delegate ، LLC اقدام کنید! ما به دنبال دستیاران مجازی نیمه وقت اجرایی به تیم خود هستیم. باید توجه زیادی به جزئیات و مهارت های نوشتاری و توانایی کار پیشگیرانه داشته باشد.

Time Etc. دستیار مجازی نیمه وقت استخدام می کند. اگر تجربه دستیاری شخصی ، دستیار اجرایی ، دبیر یا دستیار مدیر را دارید و می توانید حداقل سه ساعت در هفته کار کنید ، تایم و غیره شما را می خواهد. بسته به تجربه شما از 11 تا 16 دلار در ساعت پرداخت می شود.

مطالب مرتبط: نحوه کار در منزل به عنوان دستیار مجازی

مشاغل بازیگری صدا:
Backstage یک بازار آزاد برای بازیگران ، مدل ها و مشاغل صداپیشگی است ، از جمله نمایش های تلویزیونی ، کتاب های صوتی ، فیلم ها ، مستندها ، تبلیغات تجاری ، بازی های ویدیویی و موارد دیگر.

VoiceBunny صداپیشگان باتجربه را برای انواع پروژه های مستقل به مشتریان متصل می کند. می توانید نرخ های خود را تعیین کنید و منتظر بمانید تا مشتریان شما را استخدام کنند ، یا می توانید به تنهایی پروژه ها را مرور کنید.

مطالب مرتبط: نحوه کار در خانه به عنوان صداپیشه

آزمایش کنندگان وب سایت:
مصاحبه های کاربر پیمانکاران مستقلی را استخدام می کند تا نظرات خود را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارند. مطالعه اخیر شامل آزمایش یک برنامه سفر به مدت 60 دقیقه و پاداش آن 125 دلار بود. بررسی پرداخت در کارتهای هدیه آمازون و پی پال.

User Testing افراد را برای آزمایش وب سایت ها استخدام می کند. برای هر کار 10 تا 15 دلار برای 20 دقیقه کار پرداخت می شود. آزمایش کنندگان قبل از دریافت تکالیف باید در یک تست نمونه شرکت کنند. این کنسرت برای ساکنان ایالات متحده و بین المللی به طور یکسان امکان پذیر است که می توانند از طریق PayPal پرداخت کنند.

مطالب مرتبط: سایتهایی که برای آزمایش وب سایتها به شما پول می دهند

نتیجه
بنابراین ، در آنجا بیش از 100 شغل در خانه و فرصت های شغلی در خانه برای استفاده دارید! اگر در یک گروه خاص آنچه را که می خواستید پیدا نکردید ، برای لیست های شغلی بیشتر ، بر روی عنوان عنوان teal کلیک کنید.

موفق باشید با شکار شغل خود! افزایش فالوور اینستاگرام

آیا به دنبال مشاغل مشروع تر از خانه هستید؟ FlexJobs به خوانندگان زن The Work at Home (زن در خانه در خانه) تخفیف انحصاری تا 30 درصد تخفیف می دهد - هنگام پرداخت از کد تبلیغاتی WAHWOMAN استفاده کنید. با عضویت پرداخت شده در FlexJobs - سریعتر می توانید یک کار قانونی از خانه پیدا کنید! برای کسب امتیاز ویژه به اینجا بروید.

در حالی که اعتقاد بر این است که همه شرکتهای موجود در این صفحه قانونی هستند ، آنها فقط نرم بررسی شده اند ، به این معنی که من سریع جستجو کردم تا ببینم آیا بررسی ها یا رتبه بندی های منفی وجود دارد. مثل همیشه ، شما باید قبل از ثبت نام در هر فرصت شغلی یا درخواست هر کاری ، دقت لازم را انجام دهید.

https://modirebartar.com/work-at-home/

  انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما